Bildredigering?

silverblom

Trådstartare
Finns det någon bra app med färdiga filter för bildredigering? Gärna fler än typ instagram. Eller något bra progam till datorn med färdiga filter? Gärna där man kan göra lättare redigering med.
 
Finns det någon bra app med färdiga filter för bildredigering? Gärna fler än typ instagram. Eller något bra progam till datorn med färdiga filter? Gärna där man kan göra lättare redigering med.
Jag använder snapseed en del på mobilen, tycker det är rätt så lättanvänt och användbart för enklare redigering, färgkorrigering och beskärning, och en del filter. Det är svårare att hitta liknande till datorn tycker jag. För bildminskning använder jag appen Minska bilder.
 
Använder mest Instagram och Afterlight, går även att kombinera dessa. :p

Vet att Photoshop ska ha någon app med, men inte hunnit spana in den än, men från vad jag sett från videos verkar den lovande. :)
 
Får jag låna tråden och fråga om ett redigeringsprogram till datorn?

Har börjat fota med systemkamera och vill kunna ljusa upp bilderna/öka färg t.ex med reglage utan att förminska bilderna allt för mycket?
 

Liknande trådar

Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
461
Senast: KesoNeso
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
282
Senast: Acto
·
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp