J

Jonna_Horse_crazy

god jul! Jag undrar om det´är någon som vill lägga ut bilder på era hästar?:confused:
Om det går bra så skulle jag villja använda dom på en sida som heter stallet.se:love:
Jag hoppas alla får en BRA o KUL jul!:banana:

Sv: Bilder

Varför ska alla lägga ut nya bilder, det finns en tråd som heter "bilder på era körhästar", där finns massor!? Men du måste ju såklart ändå få ok från dom vars bilder du vill använda.
Gå in i tråden, PM-a dom vars bilder du tycker är intressanta!
Lotta

Sv: Bilder

Är inte det där en låsas sida, där man hittar på "egen" info om en häst?
Inte hästens riktiga namn, annan ägare, annat ursprung, något annat användningsområde mm osv ...
Nej sånt är jag emot iaf!

/Lisa

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
625
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 946
Senast: Cattis_E
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 403
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar