Bilder på min Clown

S

Smultronagness

För att inte stackars Löjs skulle dö av tristess (jag är visst inte så rolig som jag tror ..) så adopterade jag en katt från djurskyddsföreningen i slutet på augusti. Att det var för att inte Löjs skulle ha tråkigt visste jag ju, men att det var en clown jag skulle få visste jag däremot inte! :D

Underverket heter Prisma ...

prisma2.jpg

prisma3.jpg

prisma4.jpg

(prisma visar ett nytt anvädningsområde för brödkorgen)

prisma6.jpg

(Ja, hon är i ugnen! :o :crazy: :eek: Jag höll på att städa den häromkvällen eftersom vi ska flytta i helgen, när jag höll på att torka torrt så smet hon in när jag vände ryggen till! :cool: )

prisma5.jpg

(Och angående flytten så råder här flyttkaos för närvarande. Något som Prisma noterat och konstaterat att för att inte bli kvarglömd är det bäst att man packar sig själv!) :love:

Sv: Bilder på min Clown

Flyttkaos är bara förnamnet, halva detta rum är inget rum, det är en kartong och möbelhög :crazy: Hur kul som helst att hoppa runt i och välta om man är två katter med utegångsförbud :D

Söt kisse du har, även fast jag inte riktigt gillar svarta katter :D

Med tanke på ugnen och plåten börjar jag undra om kissen är suicidal? :eek:

;)

Jag bakade lussekatter (bullar alltså) förra året. Men tydligen var dom jättekul att trampa på, för inte en enda bulle såg ut som den skulle....?

Vilken sotis!!
Jag kommer att fa min lilla bebis nasta vecka - ocksa fran djurhemmet, 8 veckor gammal :love:

Menar du mig? Jag vet inte varfor de ger bort kattungarna sa tidigt. Jag skulle ha hamtad kissen redan den har veckan - och da ar den bara 7 veckor gammalt!!! Nu ar det sa att jag aka ivag over helgen och darfor fick jag "tillatelse" att hamta den nasta vecka istallet.
Tycker ocksa det ar lite for tidigt men djurhemmet vill val bli av med dem...tror jag...

Oj oj oj, där har du dig en riktig sötnos.

Bild två är bara så :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst
  • Sabotage?

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka