Bilder på fullblodshingst

weasel_

Trådstartare
Har letat och hittat en del trådar om fullblodshingsten Le Mans xx. Jag har ett sto efter honom och har under 7 års tid:confused: letat efter bilder på honom men jag hittar verkligen inga alls! Har ett litet urklipp ur en tidning med en bild på hans huvud.. thats it.

Spelar ingen roll om det är galopp bilder, exteriörs eller vad det nu kan vara, vore bara så kul att se hur han såg ut.
Min mamma har träffat hingsten många gånger och har försökt förklara hur han såg ut men jag vill ändå se :grin: Hon sa i alla fall att han var en väldigt trevlig hingst.

Någon som vet vart man kan finna bilder på honom?

Sv: Bilder på fullblodshingst

Finns i stamboken, i gamla hingstkataloger och gamla Ridsport från 80-talet.

Sv: Bilder på fullblodshingst

Jag har alltihopa. Du frågade ju var man kunde hitta bild och jag svarade att jag visste vart det fanns, tyckte det var ett bättre svar än hemma hos mig.

Det enklaste är nog att ta dig till ett bibliotek och kolla stamboken. Där kan du kanske också hitta gamla Ridsport. Jag minns att han var framgångsrik 84-85, vann pengar på honom då:)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 711
Senast: Saeta
·
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
4 021
Senast: sinpol
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter återbesök, undersökning och besked så måste jag bara få fortsätta min kärleksbombning av Södersjukhuset! Jag är så oerhört nöjd...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka