Fina hundar allihop men Ladda är ju
Jamen visst är hon Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fina hundar allihop men Ladda är ju
Åh fy, vinthundar som inte går att känna revbenen på... Det är så galetMin passar in här också. Jag måste söka fram någon färsk bild
Den största orsaken till att hon är slimmad är nog att hon helt enkelt inte går att göda... plus att hon springer lös och går långa promenader varje dag. Vi jagar trasa lite nu som då.
I somras stötte jag på en whippet som var en månad yngre än min, och vägde flera kilo mera. Jag kände inte ens revbenen på den valpen (den var fem månader). Och den klarade ju sig utmärkt på utställning...
Men sen så klarar ju min sig utmärkt i lure coursing ☺ Hon väger 11kg och har torde ha växt klart på höjden. 10 månader gammal.
Åh fy, vinthundar som inte går att känna revbenen på... Det är så galet
Tog lite nya bilder på ynglingen igår. Tiken är dräktig och ser ut som en badboll för tillfället så där är det inte mycket att skryta med just nu.
Men Kjapp är i kanonform. Tror att han kommer att bli en riktig snygging när han vuxit klart.
Tack just det där med att de är smala för att de har tydlig midja har jag verkligen märkt av. Har även träffat hundar som beskrivits som "lite tjocka" som verkligen varit feta(!) just för att ägaren inte fattat hur mycket övervikt som faktiskt behövs för att midjan ska försvinna. Aysu var ju riktigt fet när hon kom till mig. Ändå hade hon, från sidan, något uppdragen underlinje och folk förstår inte hur tjock hon var pga det. Hon vägde då 22kg. I tävlingsform väger hon 17,5kg...
Min passar in här också. Jag måste söka fram någon färsk bild
Den största orsaken till att hon är slimmad är nog att hon helt enkelt inte går att göda... plus att hon springer lös och går långa promenader varje dag. Vi jagar trasa lite nu som då.
I somras stötte jag på en whippet som var en månad yngre än min, och vägde flera kilo mera. Jag kände inte ens revbenen på den valpen (den var fem månader). Och den klarade ju sig utmärkt på utställning...
Men sen så klarar ju min sig utmärkt i lure coursing ☺ Hon väger 11kg och har torde ha växt klart på höjden. 10 månader gammal.
Bild saknasMin kelpie ca 15 månader på bilden.
Bild saknas
Läcker!Märkte det. Fick bli en länk istället.
Är det ett Lenkabarn?
Är det ett Lenkabarn?
Japp det är ett Lenkabarn Det är Walkabout Minn.
Träffade Maria med Kylie och Lenka, och Johanna med Pi på mitt första kennelläger. Visst tog du över Minn efter Marias tragiska bortgång? Jag har i alla fall hört från flera håll att du erbjuder ett drömhem åt hunden. Så om inte det berömmet har nått dig så får du det nu .