Bilder på 3 nyfödda små britter

F

fritjof

Hej!

Supersöta små bebisar =))
Dem är bara drygt 1v gamla så de gör inte mycket annat än sover o äter:).. Här kommer lite bilder

20071119060.jpg

HPIM1085.jpg

HPIM1114.jpg

HPIM1117.jpg

Sv: Bilder på 3 nyfödda små britter

Dom var minsann söta! Något goare o finare får man leta efter! Vad ska dom heta?

Nämen så får du inte göra, jag blir ju alldeles bebissjuk... herregud så snuttiga! :love: :love: :love:

*längtar tillbaka till tiden då jag också hade små kattungemagar att snusa på*

Jag vet inte vad dom ska heta, har du något förslag=)

Har inte kollat kön på dom än vet inte när man kan se det?? Ska läsa om det i dagarna...

Jo dem är jättegulliga nu börjar ögonen öppnas på dem, här är en bild på mamman hon är minst lika söt hon me !:;)

12112007012.jpg

Åh gudars så söta!
Är den lila, ungen i mitten på sista bilden?
Kön kan du se på direkten.

Den är grå men däremot har den randiga lite lila i sig.. Pappan är lila..
Den creme färgade är kille och dem andra två flickor.. Japp dem har stamtavla..

Åhhh super söta...vill ha, vill ha, vill ha!

Synd att deras mamma bara har ett öga ;) nej skojar bara! Hon är jättefin tycker jag.

Hej!
Dem är Brittiska korthår. Nu har dom blivit över 4 veckor och börjar bli vilda, springer o busar och leker av sig:)
Ska fixa nån mer bild när jag hinner.. hej svejs

Liknande trådar

Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Min katt har hoppat från balkongen, första våningen för 5 timmar sedan. Hon verkade OK, åt lite mat precis som hon brukar men nu...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 239
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar