Bilder från marsvinsprojektet

Jag tror att färgen heter Grey. Hon har röda ögon i verkligheten oxå, inte bara på kort. Alma heter hon!

Ok :)

Nej inte just nu, men har haft. Har dessvärre blivit allergisk dock :( Men det blir svin i framtiden ändå, så snart jag lyckas ha råd med lägenhet så de kan få ett eget rum :idea:

Vilka små sockergrisar! Hur gamla är de? Jag var på marsvinsutställning i helgen, men inte såg jag några så här gulliga! :love:

Jag tycker den första ser ut att vara grey/golden eller kanske grey golden argente/golden... Fast den är inte lika röd i tonen som min buffalo calvaro :love:
Jag har jätte många argente svin nämligen är helt tänd på den färgen :love: :crazy:

Det är väl klart att du inte såg såna sötingar, dom två (och Doris som är död nu...) är de enda som är så söta!!! :love:

Sv: Re: Bilder från marsvinsprojektet

Hjälp, lever tråden fortfarande! :) tack! Dom längtar just nu till sommarens grönska!

Liknande trådar

Hästvård Det är så att jag nyligen (söndags)tog hem min unghäst från inridaren,där hade han gått i stoooooora gräshagar,och hafft fri tillgång på...
Svar
6
· Visningar
1 192
Senast: Andorra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama