bilder från Falkenberg

C

camelot

Jag har lagt upp lite bilder på min nya hemsida, bland annat från Falkenberg i somras. Kika gärna in :) Hoppas kunna uppdatera med en massa gamla bilder senare men det blir när jag får tid över...

httP://home.sol.se/thyni

Senast ändrad av en moderator:
Sv: bilder från Falkenberg

fin sida och fina bilder :)

du har händelsevis inte fler bilder från falkenberg i somras? :angel: jag var där och red...

Vad heter din häst/hästar då? Jag kan kolla om jag har nån mer bild, jag har ganska många... Fast vi åkte och badade mitt i så jag har inte alla ekipage ;)

Du får gärna kolla om du har några bilder på mig också. Jag heter Anna och hästen Jatza.Har för mig att jag red ganska tidigt

lust att kolla om du har några bilder på Helena Barth och hästen Dexter. Pm:a gärna om du har det..

Candeloro heter min. Jag red ganska sent i den * vill jag minnas.
Stor brun häst med vit nos.

Vad heter din häst/hästar då? Jag kan kolla om jag har nån mer bild, jag har ganska många... Fast vi åkte och badade mitt i så jag har inte alla ekipage ;)

Hanna och Vincent kanske? Brun med vhip.

Oj vad många det blev... Kan ni inte skicka varsitt PM med förfrågan, så jag inte missar vilka jag ska kolla upp :)
Men jag var inte där när dagen började och inte heller när det slutade så startade man först eller sist finns man troligtvis inte med.

Är det sidostycket som lossnar på en av bilderna? Hur gick det för den sen? :crazy:

Ja, hon red med lossnat sidostycke, stackars människa. Tror hon fick bryta sen efter stopp men minns inte riktigt... Kom nog inte i mål i alla fall.

jo som en annan skrev.. Han levde då och han togs bort i finland i juni..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: Barret
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: elendril
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka