Bilder fr. dressyrtävling 27/9 Willands RF

Sv: Bilder fr. dressyrtävling 27/9 Willands RF

Kul med bilder :D hoppades nästan att jag skulle fastnat på en kant men sån tur hade jag inte :p

Härliga bilder.
Den enda jag kände igen var traloppan på ytterst söta Chocco som skötte sig utmärkt i dag.

jättefina bilder :) vart i landet var tävlingen? vilka klasser var det? en del av hästarna ser vääääldigt fina ut :)

Och visst måste det väl ha varit Lancet också fast som brunett? Tyckte det såg ut som det iaf!

Får väl passa på att gratulera både Lancet och Traloppan också som vunnit varsin klass idag! (Msv B5 resp B3) :bow: :banana:

Det är från Willands rf som ligger utanför kristanstad (skåne), klasserna under dagen var La:6-st. george. Bilderna är på Msv:3 och george ekipage om jag inte ser helt galet :D

Visst är det Lancet du ser, på en väldigt fin brun häst :D

Undrar vilken hästen på bild nr P1120227 är?

Tror nog att det var den vackraste häst jag någonsin sett...

Det är Anna Svanberg och Impuls om jag inte missminner mig...

Hmm, det var ju hon som tagit bilderna. Och varför skulle hon inte kunna tycka att han var vacker från bilderna om så inte var fallet??

Såg inte att det var Trådskaparen som skrivit det.

Och den andra frågan tänker jag inte svara på.

Ah, kul med bilder!! Var du där!?! Jag missade dig totalt! :o

Den här gillade jag bäst ;) :

P1120218.JPG

Min är alltså den vita som sticker ut uppe i vänstra hörnet! :p

Men låt bli då. Även om du inte tycker att hästen var fin på bilderna kanske TS gjorde det. Handlar väl om tycke och smak.

haha håller nog med dig. Ingen mer än jag som tycker hästen i mitten har lite väl mycket hull?:angel:

kl*
Kul att man känner igen en hel del av folket :) skulle gentligen dit och kolla men vart inte så himla trevligt väder så det blev till att åka och pyssla i stallet istället:p

Äh, nu såg jag ju att jag såg fel!! Vi har ju en Victovy här på buke med!!! Inte konstigt att jag inte såg dej, jag vet ju inte vem du är! :)

Ja haha de va ju jag som tagit bilderna:rofl:

Kanske tänker vi på samma sak?...

Väldigt kul med att se så mycket bilder "in the moment", och flera fina hästar med fina uttryck!
Det som chockar mig är dock att det är så många som är rejält bakom hand, ihopdragna, tråkiga händer :crazy:
Varför går det åt det hållet- är det domarna som inte premierar "rätt" saker måhända?....

Tusen tack för bilderna, TS! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka