Bildbevis!!

ameo

Trådstartare
Moderator
Härmed avslöjas hemligheten bakom Åke Svanstedts framgångar...
Om ni inte redan visste det så kör Åke barfota så ofta han kan
Se bildbeviset!
svanen.jpg

stulet från ponnytravet.com :D

Ahaa. é det de som kallas för barfota körning...
é det därför det går bra för honom. Ska kolla upp det nästa gång jag ser han i vinnarcirkeln! :D

Hualigen, verkar kallt den här årstiden men det kanske är därför det inte talas lika ofta om att rycka skorna på vintern? :D
Undra föressten vad han får i böter, barfota räknas ju inte direkt som lämplig fotbeklädnad.

ja, fast sparar man fötterna ett tag så dom blir lite långa så borde det gå bra... :rofl:
det kanske är därför dom är så stora på bilden! :idea:
:rofl: :rofl:

Kan ju aldrig gå bra för honom ju. :p
Han är ju både sned i korset och så står han och avlastar höger bak.
Har dom gjort böjprov på honom??
Har ser lite konstig ut i ansiktet.
har dom tagit dopingprov?? :devil:

Och med den "sulkyn" bakom så lär väl det knappast komma i högre hastighet än 1.54 :o

AM

:rofl: Den var bra :rofl: . Men det måste ha varit kallt i vinter att köra barfota men iofs får man så bra snurr på hästarna så ska jag också ta av skorna :D
mvh jesse

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 975
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka