Sv: Bild

Bilden är ju alldeles för liten och otydlig för att kunna "se" ngt på...

Svårt att tro från den bilden bara att den senare skulle bli ett "vilddjur"... Ser ju inte ut så direkt :D

Och förövrigt så är det ju svårt att säga ngt om formen när det bara är en enda bild och som dessutom är tagen framifrån.

Men ni ser blanka och välpolerade ut! Det är väl typ det man kan se...

Tyvärr liten bild med ngn logga på? Men Ni ser avspända och fina ut - nosen lagom fram och benrapen parallella - ingen extrem nertrampning av framkotan. - Vad hände sen? /T_B

Jag är lite fundersam över din handställning. Ser lite mystiskt ut. Vad har ni för er just på bilden?

bobo skrev:
Jag är lite fundersam över din handställning. Ser lite mystiskt ut. Vad har ni för er just på bilden?

Ja det ser lite konstigt ut jag håller med jag har på mig ett par vanliga vita handskar fast dom är lite stora men jag försäkrar att händerna är helt korrekta :confused:

just på bilden rider jag fram efter halten och hälsningen.

Senast ändrad av en moderator:

Saigon skrev:
Men ni ser blanka och välpolerade ut! Det är väl typ det man kan se...

He he ja det är väl det som är tanken :angel: Nä jag skall lägga in lite vanliga bilder kanske men det blir ju aldrig av :D

true_blue skrev:
Tyvärr liten bild med ngn logga på? Men Ni ser avspända och fina ut - nosen lagom fram och benrapen parallella - ingen extrem nertrampning av framkotan. - Vad hände sen? /T_B

Sen?? Det hände innan halten oxå , detta är dom första stegen efter halten och sedan var det hallaballoo för hela slanten.

Nä hon var extremt laddad bara (hon har inte varit ute så mkt utan mest på ft) och hade sig men det gick över till LA sedan men meningen var ju att jag skulle ridit LA först och sedan skulle hon vara lugn i Msv men det är ju inte alltid man får bestämma sådant när klasserna går parallellt. Sedan blev hon rätt trött och tråkig till LA´n för den red jag bara 20 minuter senare.

Hon var rädd för allt , sprätte sand på staketet som hon blev livrädd för ,studsade iväg bytte galopp hej vilt, lyssnade överhuvudtaget inte alls , ja kan det hända något mer tro :o

Iallafall hela tanken med tävlingen var att hon skulle gå bra och vara lugn i ft-dressyren som var 2 dagar senare och det var hon :)

Jag såg Barcelona i dressyren med Johan Lundin för några år sedan, och det var hallaballo då också! Fast mest på framridningen. Barcelona och en fux som hette Bea, båda med JL i sadeln turades om att hoppa högst, snabbast och längst :D . Johan försökte muta domaren med några säckar morötter, men det hjälpte inte mycket....Där har du fått nått och bita i...Fast en väldigt fin häst!

Gjorde hon?? kan jag inte minnas faktiskt , jag har ju alltid ägt henne även när Johan red så jag var ju alltid med. Det var 5 år sedan Johan red henne sist nu.

Hon brukar vara lugn men hon har inte tävlat på länge så därför blir hon lite på tårna, hon har mkt nerv den damen.

Ja det är som sagt några år sedan jag såg henne..herregud vad tiden går! Jag hade för mig att jag såg Barcelona i fälttävlans dressyr i Falkenberg och í Hermanstorp senare på hösten?

Hon gick i falkenberg på sommaren 2000 då var hon placerad , hade väl runt 50-55 straff något i dressyren, Hösten i Hermanstorp var det jag själv som red, låg väl 5-6 efter dressyren eller något. Sedan dess har jag ridit henne själv flera gånger i Hermanstorp och i Falkenberg CIC*. Jaa tiden går hur fort som helst, tycker inte alls det var särskilt längesedan faktiskt :crazy:

Jag vet att hon var placerad i FBG för det var jag som delade ut priserna, jag var där hela helgen och hjälpte till på tävlingarna. Jag kom ihåg det som att både Barcelona och framförallt Bea var rätt yra på framridningen, men det är möjligt att jag har rört till det. Att jag kom ihåg just detta var för att J skojade med domaren om lite mutor och gav roliga kommentarer till flickorna i publiken under ritten med Bea så det blev allmännt fniss. Alla Forfare hade ju lite extra koll på J då han var ny som gästränare där, så det gick liksom inte att undgå hans ritter.

Aha! Mutningen var nog mer menat för Bea för hon har nog aldrig hållt sig lugn inne på en dressyrbana :D

Du delade möjligen inte ut priserna förra året??

Nej, jag har bara fått det hedersuppdraget en gång. Men om jag blir tillfrågad igen ställer jag så klart upp ;) ! Förra gången råkade jag bara gå förbi när Yvonne Schollin plötsligt fick scenskräck :o , så man fick ju rycka in med kort varsel så att säga :cool: :D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 431
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nån gång i våras råkade jag ramla in på en tråd här på forumen och läste om kläder. Jag har för mig att det var någon som undrade vad...
Svar
4
· Visningar
1 303
Senast: cassiopeja
·
Gnägg Rasmus fyller 30 år nästa år och det känns som att vi vill göra något litet extra för honom för att fira detta. Sen återstår ju frågan...
Svar
12
· Visningar
1 484
Senast: Seabaz
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 701
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama