bild på skimmel med brednosgrimma med vitt foder

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 390
Sv: bild på skimmel med brednosgrimma med vitt foder

Diabolical_Kitten skrev:
Fast det är väl inte riktigt en bred nosgrimma...
Stubbens kandar har breda nosgrimmor, tror de är 4,5 cm breda. Den nosgrimman du har är väl snarare normalbred?

nej jag har "normalbreda" nosgrimmor oxå,och denna är bred.
sen finns det säkert ännu bredare.

den är väl inte bred!!!? Den är ju helt vanlig. Bred nosgrimma är såna som Lussan och Brink har på sina hästar.

Centaur skrev:
den är väl inte bred!!!? Den är ju helt vanlig. Bred nosgrimma är såna som Lussan och Brink har på sina hästar.

i mina ögon är den bred,jämfört med mina andra nosgrimmor :p

Jag har både en normalbred (vet inte exakt, ahr den inte framför mig men skulle väl gissa på 3 cm) och så har jag en smal (ca 2 cm) och de är ju inte alls breda... Kolla in på www.stuebben.se så får du se breda nosgrimmor...
Sån bredd på bilden är standard, och det är väl då vad de flesta kallar för normalbred. Sen om du tycker den är bredare än dina andra gör den inte bred, isf vet jag inte vad du kallar Stubbens nosgrimmor....

Centaur skrev:
Då är dina andra nosgrimmor smala! ;)

ja det är dom såg jag igår :o jämförde denna nosgrimma med en tjej i stallets som tydligen hade en breeed och min såg löjligt smal ut jämförelsevis :D
sorry :angel:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 941
Senast: tanten
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
543
Senast: Ramona
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka