Bild från welsh riks

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare scarletponny
  • Startdatum Startdatum
S

scarletponny

Jag såg många människor som tog fotona från welsh riks i Axevalla. Jag söker gärna fotona från våra ponnyer, Dukeshill Savannah och hennes 4-åriga dotter Southern Scarlet. Om du har tagit några eller du vet att nån har sätt fotona till nätet att titta och välja på, kontakta mig, vill gärna köpa bra foton av våra första resan med ponnyertill riks.

Sv: Bild från welsh riks

Jag vet inte om du redan sett det, men på welshponny i fokus så finns det en tråd om Riks, och i inlägg 106 så fanns det en bild på Savannah. :laugh:

Sv: Bild från welsh riks

Jag ser gärna bilder på vårt Welsh Cob-sto DeeDee med! Är också villig att betala för bra bilder! :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 808
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 909
Senast: Nominous
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Det vill sig inte riktigt med att introducera katt nummer tre. Y är en 12-årig kastrerad hane. Levt med sällskap hela livet minus två...
Svar
15
· Visningar
1 934
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka