Bilbur för stora hundar

calm

Trådstartare
Behöver skaffa ny lösning för hundarna i bil. En beg. äldre VW Caddy ska de åka i framöver, och då skulle jag vilja ha dem i dubbelbur, istället för grind + mellanvägg som vi haft hittills. Högsta hunden är 74 cm i mankhöjd, och jag har vid en snabbkoll noterat att det inte verkar säljas så mycket bilburar för större hundar.

Tips?
 
Vi måttbeställde från Robust, dock en annan bilmodell men det blev väldigt bra. Behövde inte mäta något själva, de fixade allt och buren levererades direkt till dörren 😊
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan hundvänner Jag håller på med projektet att köpa en ny dubbelbur till bilen. Ja har dock fastnat lite i träsket att den ena...
Svar
2
· Visningar
1 278
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt...
2
Svar
37
· Visningar
3 988
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 407
Senast: LelleLilla
·
Övr. Hund Jag har i dagsläget en enkelbur (tar upp ca halva bagageluckan) från Artfex till min storpudeltik men hon är inte särskilt förtjust i...
Svar
12
· Visningar
2 752
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp