Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha måste vara olika på olika ungar då, för E använda sitt Brioskydd till hon var 8 månader cirkus och först då började fötterna sticka ut =)
Allmänt: Jag tror man måste prova ut själv vad man tycker om olika babyskydd. Brion är lättare än både Acta Gracos och Besafe, men man bär säkert olika och då kanske actas ligger bättre på armen exempelvis !
syrrans dotter vägde 19 kilo på 3-årskontrollen, så det finns
Ja benen har eg ingen betydelse så, det är väl öronen på babyskydd har jag dock för mig ?
QUOTE]
Babyskyddet är urvuxet när huvudet når upp till kanten, det får inte sticka upp något alls. I en bilbarnstol får öronen komma upp till kanten innan den är urvuxen.
Det bästa är att byta från bakåtvänd stol så fort som möjligt, så fort barnet kan sitta med stöd. De sitter något mer skyddade i en bakåtvänd eftersom den är mer upprätt än ett babyskydd.
I många länder är det tvärtom, att de ska sitta i babyskydd så länge som möjligt, men där byter de till framåtvänd stol direkt så då är babyskyddet säkrare.
Ah jag blandade ihop.
Hur som stack varken ben eller huvud utanför på dottern när vi bytte =). Du menar att det är bäst att byta från babyskydd till bakåtvänd barnstol så fort som möjligheten finns eller hur ?