Och jag gjorde slag i saken och gick och köpte den där färgglada bikini jag tittat på några gånger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att det är fler än jag som blev "på-lurade" nya badkläderOch jag gjorde slag i saken och gick och köpte den där färgglada bikini jag tittat på några gånger.
Jag behöver den verkligen inte egentligen. Har två typ oanvända sedan förra året men I svart och svart/mönstrad så jag lyckades övertyga mig själv att jag också behöver en I FÄRG!Skönt att det är fler än jag som blev "på-lurade" nya badkläder
S L U T AJa nu fick även jag upp reklam för bikinis. Som tur var kom den som jag hade köpt! Nu gäller det bara att jag inte köper fler från samma ställe
Älskar den som ser ut som en nyckelpiga!!
Baddräkt – ZAPAKA SE
Jag har köpt två stycken från Shein! Jättebra i storlekarna och kvaliten tycker jag, och finns massa olika modeller och färger/mönster/passformar.
Har köpt en "vanlig" utan bygel, med vanliga axelband (kan inte heller ha halterneck) och en med långa ärmar! Jag har tatuerat en massa blackwork på ena armen nu så jag kan behöva ha en långärmad bikini ifall det blir långa dagar på stranden (väldigt svarta tatueringar kan bli väldigt varma om man har dom i solen för mycket).
Ja nu fick även jag upp reklam för bikinis. Som tur var kom den som jag hade köpt! Nu gäller det bara att jag inte köper fler från samma ställe
Älskar den som ser ut som en nyckelpiga!!
Baddräkt – ZAPAKA SE
Jag älskar deras bikinisar, men har aldrig vågat beställa därifrån. Fått för mig att det är en väldigt utländsk sida där storlekarna är extremt små, och framförallt trosorna täcker väldigt lite... Men deras färger och mönster är helt magiska!
Sen säljs väll över och underdel ihop? Jag behöver oftast 40 övertill och 42 nedtill...
Då ska jag kika in där också!Jag var också rädd för det, men nu har jag beställt mycket därifrån och faktiskt inte! Storlekarna stämmer jättebra med det vi är vana med här, så jag är imponerad! Bra kvalitet också, relaterat till priset - det är ju såklart inte som om man köper ett jättedyrt märke men ja, jag tycker att det är väldigt bra kvalitet för priset!
De flesta bikinis finns att köpa över- och underdel separat
Jag gick efter storleksguiden och det blev rätt. Det var inte min vanliga storlek, men jag gick efter mätningarna. Kvaliteten kändes förvånansvärt bra tycker jag. Retur har jag ingen koll på.Hur är storlekarna på deras grejer? Och returpolicyn?
Så sjukt fina!
Tack! Jag blir alltid lite skeptisk när informationen verkar vara översatt av Google translateJag gick efter storleksguiden och det blev rätt. Det var inte min vanliga storlek, men jag gick efter mätningarna. Kvaliteten kändes förvånansvärt bra tycker jag. Retur har jag ingen koll på.
Ja men precis. Jag var väldigt skeptisk! Men det funkade för mig iaf.Tack! Jag blir alltid lite skeptisk när informationen verkar vara översatt av Google translate
Det är ju inga stora pengar så jag ska nog våga chansa!Ja men precis. Jag var väldigt skeptisk! Men det funkade för mig iaf.
Timarco funkar jättebra att beställa ifrån!Någon som beställt från Timarco och kan rekommendera? Hittade en fin bikini-bh där, men aldrig beställt nåt därifrån...
Hittade också den här på en annan sida som jag vill tipsa hundmänniskor om
Toppen! Får kanske bli en sån då... om jag fattar storlekarna... De står 36, 38, 40 osv istället för 75, 80 osv... Hmm... ska kolla upp dem, jag har glömt...Timarco funkar jättebra att beställa ifrån!
Toppen! Får kanske bli en sån då... om jag fattar storlekarna... De står 36, 38, 40 osv istället för 75, 80 osv... Hmm... ska kolla upp dem, jag har glömt...