Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halvt KL
Jag har också ett helt bettmuseum, trots att jag sålt av det som hästen uppenbart hatar. Min 01:a går helst på tvådelat, material tycks kvitta men inte för tjockt. Tredelat i olika varianter är okej, men inte fantastiskt. Hon gillar bett i mässing och syntet. Däremot hatar hon raka bett, tycks ligga fel i munnen på henne för det gör henne bara irriterad, perecis som med bett som är för tjocka. Novabettet ogillade hon verkligen :S Bett med port verkar inte riktigt få plats, för det stör henne också. Kulbett gillar hon också
08:an Är inte riden så mycket på bett men hon går på ett rakt syntetbett och har även ett tredelat i rostfritt. Hon verkar inte ha nån åsikt i frågan ännu :P
Är väldigt nyfiken på Happy tounge (stavning :P) men med tanke på att 01:an hatar bett med port törs jag faktiskt inte slå till på ett och till 08:an känns det som överkurs än så länge. (De har mage att ha olika stora munnar... )
Rider bara med rakt bett, varierar mellan lösa och fasta ringar!! På två å tredelade så gnager hon!!! varför vet jag inte men raka bett går bra!
Antagligen gillar hon inte att få tryck på lanerna, vilket ledade ger. Raka ger enbart tryck på tungan.
Halvt kl
Hur långa bett har ni på era islänningar?