B

bussig

Det är ju nya gröna säckar. Finns det olika. När jag köpte min för någon månad sedan så fanns det bara en sorts betfor. Det står endast betfor på den. I helgen var jag på granngården (heter dom så) och såg att på deras betforsäck så står det Horse Power och ett litet hästmotiv. Jag tycker nämligen att när dom bytte till den gröna säcken så var betforn lite annorlunda. Den nya är gråare och luktar inte likt den gamla. Hästarna reagerade oxo lite på den nya. Men dom äter den, men inte med storm som tidigare. Nu undrar jag om det finns olika. Eller har jag fått betfor till kor ?
 
Sv: Betfor.

Inte så hemma på olika säckar, men Betfor är ett namn på en produkt. Antingen har de (Betfortillverkarn) kallat samma produkt för HorsePower, eller så har de fått konkurrens om betfibrerna...

Vad står det på innehållsdeklarationen?
 
Sv: Betfor.

Fast det är väl den melasserade som säljs under namnet betfor? Och det andra är helt enkelt omelasserad betfiber?
 
Sv: Betfor.

Hej! Det är bara säckarna som ändrat layout! Innehållet är densamma.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 835
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
793
Foder & Strö Håller på att bli gråhårig när jag gogglar runt hittar olika uppgifter överallt och inga uppgifter på andra bitar. Någon som har mer...
Svar
5
· Visningar
1 910
Senast: Mariaauto
·
Hundhälsa Ja, egentligen ska man väl inte vara förvånad att just Focus av alla hundar ska drabbas av precis allt. Nu har mitt söta måndagsexemplar...
Svar
16
· Visningar
4 636
Senast: pitrott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp