B

bussig

Det är ju nya gröna säckar. Finns det olika. När jag köpte min för någon månad sedan så fanns det bara en sorts betfor. Det står endast betfor på den. I helgen var jag på granngården (heter dom så) och såg att på deras betforsäck så står det Horse Power och ett litet hästmotiv. Jag tycker nämligen att när dom bytte till den gröna säcken så var betforn lite annorlunda. Den nya är gråare och luktar inte likt den gamla. Hästarna reagerade oxo lite på den nya. Men dom äter den, men inte med storm som tidigare. Nu undrar jag om det finns olika. Eller har jag fått betfor till kor ?

Sv: Betfor.

Inte så hemma på olika säckar, men Betfor är ett namn på en produkt. Antingen har de (Betfortillverkarn) kallat samma produkt för HorsePower, eller så har de fått konkurrens om betfibrerna...

Vad står det på innehållsdeklarationen?

Fast det är väl den melasserade som säljs under namnet betfor? Och det andra är helt enkelt omelasserad betfiber?

Hej! Det är bara säckarna som ändrat layout! Innehållet är densamma.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
801
Foder & Strö Håller på att bli gråhårig när jag gogglar runt hittar olika uppgifter överallt och inga uppgifter på andra bitar. Någon som har mer...
Svar
5
· Visningar
1 913
Senast: Mariaauto
·
T
Foder & Strö Har setat och läst om lite olika foder och tillverkare, bla mustangs olika fodersorter. doddson & hornell(stavning?) och krafts foder...
2
Svar
20
· Visningar
2 045
Senast: Tequilasun
·
E
Hästvård Hej! Jag har bytt från kutterspån till råspån från sågverket, men upplever att det luktar mer ammoniak nu. Jag har hört att man kan...
2
Svar
22
· Visningar
18 856
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar