betfor och groov 90

Sv: betfor och groov 90

Köpte Groov 90 igår för 175 kr, men såg på Granngården att där kostar den 168 kr.. Så räkna med där nånstans! Betfor kostar runt 80-90 kr för en säck. Hälsn från Gbg!

Jag vav nog 170kr för en säck groov 90 sist o för betforn gav jag knappa 80kr, köptes på granngården

vad kostar en påse betfor
och en påse grön groov 90 kraft

Alltså detta är inte riktat till bara dig men jag förstår inte varför folk postar såna här "vad kostar"-trådar. :cool:
Det är väl bara att ringa eller mejla Granngården eller nån annan butik o fråga? :)

Kanske för att några tycker att det är enklare att fråga här än att ringa runt till butikerna :smirk:

Kanske för att några tycker att det är enklare att fråga här än att ringa runt till butikerna :smirk:

Folk får posta vad dom vill, missförstå mig rätt, men jag blir alltid lite fundersam....:cool: alltså om någon som bor i andra ändan av landet svarar "jag köpte en säck X igår för 110 kronor" utan att ens nämna var, så har man väl inte blivit klokare??
:rofl:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Upplever att strimlad betfor ger viss tuggtid. Finns det fler liknande foder? Som hästen kan svälja utan att mala sönder, men som...
2
Svar
28
· Visningar
1 463
Senast: Hgfy
·
Foder & Strö Man skall höra mycket för öronen trillar av. Senaste påståendet jag har hört är att betfor enligt en bekant inte skulle vara bra för...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 691
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka