Betalning för ridning - rimliga procent?

Sheges

Trådstartare
Hejsan, jag skulle behöva era åsikter kring detta. Det är nämligen så att jag ska tävla en annan familjs ponny, i år satsa på ungponny-SM och nästa år tävla upp den i msv. Jag ska alltså tävla och träna upp den i klasser. Det är en C-ponny. Den kan förmodligen då, nästa år, säljas för ett par 100 000:- om den gått SM och msv med bra resultat etc.

Min fråga är, hur många % av försäljningspriset är jag som har tävlat honom förtjänt att få, när han säljs?

Tacksam för svar, Tilde.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Let me presentera mig :-) Jag är en fjortonårig tjej som rider dressyr. Jag köpte ett ganska nervigt och stressat sto för lite...
2
Svar
22
· Visningar
3 722
Senast: Tonto
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 887
Senast: jemeni
·
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 252
Senast: Nielaa
·
Utrustning Jag har funderingar kring vilka täcken jag bör ha hemma till min ponny. Det finns ju mängder med trådar och olika svar till denna typ av...
Svar
7
· Visningar
1 258
Senast: stjarnfrugt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama