Amanda_F
Trådstartare
Jag har bokat en ny sadel som jag har provat ut med en utprovare. Det är ett av de dyrare märkena. Förr när jag köpt en sadel som är ny har jag fått utprovningen (och milersättningen) gratis vad jag kommer ihåg. Men nu måste jag betala för det. Dessutom råkar jag veta att man dessutom kommer att få betala justeringskostnaden som tillkommer efter några månader för att de vill kontrollera att sadeln fortfarande ligger bra. Är det bara jag som är "kostnadsmedveten" helt plötsligt och detta är vanligt? (Skall sägas att jag är nöjd med att hon lyckats fixa en sadel snabbt och var både flexibel och snabb när det gällde att komma till mig för utprovning).
Hästen är riktigt kräsen så jag har inte så mkt val efter att ha provat ganska många sadlar (och hans förra ägare hade samma problem). Dessutom är min höft inte så förlåtande om sadeln inte passar..
Hästen är riktigt kräsen så jag har inte så mkt val efter att ha provat ganska många sadlar (och hans förra ägare hade samma problem). Dessutom är min höft inte så förlåtande om sadeln inte passar..