Betäcka med De Niro och/eller Don Schufro 2016

Carlsson000

Trådstartare
Hej! Någon som vet vart man vänder sig för att betäcka sina ston med De Niro och Don Schufro? De Niro finns ju på språngrulla under ett sto licens, så det borde ju gå att betäcka stona här i Sverige med honom? Men Don Schufro? Måste man åka till Danmark? Och i så fall vart?
 
Hej! Någon som vet vart man vänder sig för att betäcka sina ston med De Niro och Don Schufro? De Niro finns ju på språngrulla under ett sto licens, så det borde ju gå att betäcka stona här i Sverige med honom? Men Don Schufro? Måste man åka till Danmark? Och i så fall vart?

Don Schufro måste du åka till Blue Hors i danmark för att betäcka med.

Vad gäller De Niro har han mig veterligen ingen seminagent som tar in på honom regelbundet. Däremot vet jag att danska euro hingste saed förmedlar semin från honom så möjligtvis kan man gå genom dem. Mig veterligen finns han själv på Klosterhof i Tyskland
 
Don Schufro måste du åka till Blue Hors i danmark för att betäcka med.

Vad gäller De Niro har han mig veterligen ingen seminagent som tar in på honom regelbundet. Däremot vet jag att danska euro hingste saed förmedlar semin från honom så möjligtvis kan man gå genom dem. Mig veterligen finns han själv på Klosterhof i Tyskland

Tack för svar! :) Blir nog en vända till danmark ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
910
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 426
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 652
Senast: Ajda
·
Avel Nu har detta hänt fler gånger än jag är bekväm med. Ägare röntgar sina ston, hittar cystor. I vissa fall där hästen har problem och...
2
Svar
22
· Visningar
3 011
Senast: ylvali2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Kattbilder #9
  • Igelkott

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp