Texaz
Trådstartare
En fd hyresgäst har bestridit en faktura via sms (?) då denne inte förstod vad det var som avsågs (var TYDLIGT specificerat!)
Jag har svarat med att ytterligare förtydliga, men hur gör jag nu?
Är det bara att skicka en ny påminnelse, eller bör jag direkt skicka vidare till KF?
Det finns inga tveksamheter om att den är riktig, det handlar om varor/tjänster som vederbörande redan tillhandahållit.
Dessutom, är bestridandet giltigt i sms-form?
Vad jag förstått ska det göras via brev eller mail
Jag har svarat med att ytterligare förtydliga, men hur gör jag nu?
Är det bara att skicka en ny påminnelse, eller bör jag direkt skicka vidare till KF?
Det finns inga tveksamheter om att den är riktig, det handlar om varor/tjänster som vederbörande redan tillhandahållit.
Dessutom, är bestridandet giltigt i sms-form?
Vad jag förstått ska det göras via brev eller mail