Wilisia
Trådstartare
I slutet på November så ringer de från ett företag, men säger att de är min nuvarande teleoperatör och frågar om jag vill fortsätta ett trygghetsavtal jag tydligen redan betalar för idag. Jag tycker det låter konstigt, men säljaren är väldigt övertydlig med att jag redan betalar det i dag så det är egentligen bara en förlängning. Jag har ganska dålig koll på mina abbonement (obviously), men jag tänker att jag kan ju har råkat klicka i något liknande för det låter ju väldigt smart och säger att om jag redan betalar för det så spelar det ingen större roll, så absolut.
Har en liten visit på sjukhuset och när jag kommer hem har jag fått faktura från företaget, minns inte ens vad det är för något och när jag googlar företaget så ser jag att de verkar skicka en del fuskfakuror så jag tänker att jag har haft otur. Men de fortsatte så klart skicka påminnelser, så nu har jag ringt och avbrutit, men 3 månaders uppsägning och kundservice påstår att de skickade mig avtal, något jag inte kan hitta. Kan bara hitta fakturorna. Så vad gör jag nu? Betalar eller går det att bestrida på något sätt?
Har en liten visit på sjukhuset och när jag kommer hem har jag fått faktura från företaget, minns inte ens vad det är för något och när jag googlar företaget så ser jag att de verkar skicka en del fuskfakuror så jag tänker att jag har haft otur. Men de fortsatte så klart skicka påminnelser, så nu har jag ringt och avbrutit, men 3 månaders uppsägning och kundservice påstår att de skickade mig avtal, något jag inte kan hitta. Kan bara hitta fakturorna. Så vad gör jag nu? Betalar eller går det att bestrida på något sätt?