besiktning?? hjälp....

L

linasvensson

Hej!
har nu börjat anmält mej till lite tävlingar och kan verkligen inte komma ihåg när det är man måste besikta :o red nationellt i några år men har inte tävlat nått sen dess, men ahr dock jobbar på ett försäljningsstall där vi ibland var iväg o tävlade och vad jag minns är att de inte behövde besiktas förns de skulle starta 120 klass, är det så i år också? kan an någon anledning inte öppna tr på internet :devil:

så, när lär man besikta, alla som tävlar regionalt och uppåt, eller från 120 ?

/ Lina :laugh:

Sv: besiktning?? hjälp....

De flesta har besiktning f.o.m 1,20 men anmäler man till en tävling med regional status så hade jag kollat ryttarmeddelandet noga!

Sv: besiktning?? hjälp....

Från och med 1.20 på häst måste man vet.besikta hästen det står inte i tr men är reglerat hos jorbruksverket. På ridsportsförbundet ska det fnns en länk dit

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 872
Senast: ameo
·
B
Hästvård Snälla hjälp mej! :confused: Är 1 grad på böjprov mycket? Har haft min häst i ca 3-4 veckor nu, och skulle höja försäkringsvärdet...
Svar
10
· Visningar
6 756
Senast: BIL
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 807
Senast: zoowie
·
B
Hoppning Jag har ett problem som jag undrar om nån här på buke kanske kan hjäpa mej med. Jag har haft min häst i 5 år. Har nästan under hela...
Svar
8
· Visningar
1 212
Senast: Carroo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka