berätta om era fantastiska hästar!

hoppsanhejsan

Trådstartare
Ta och berätta varför ni tycker att era hästar är fantastiska! Så många trådar här handlar om problem där man försöker hitta lösningar, så skriv de ni tycker är så bra med era hästar/medryttarhästar/ridskolehästar osv! :)
 
Jag har världens underbaraste treåring.

Han är allt man kan begära av en enveten liten ponny ;)

Han är supersnäll, har en stark personlighet med lite egen vilja och bus i huvudet, lättlärd, arbetsvillig och verkligen underbar!
Han är allt jag kunde önska mig. Vi kommer bra överens. Lika envisa båda två :p
Han gör mig så otroligt glad den där ponnyn :love:
Och jag tror vi har en strålande framtid tillsammans!
 
Absolut världens snällaste häst i ponny format :love:
Älskar mys och mat, samt en riktig arbetsnarkoman som är väldigt rolig att rida då han fullkomligt älskar allt! =D
 
Det finns en häst på ridskolan som heter Sioux (profilbild) han är underbar på alla sorters sätt! (Förutom att han är lite slö) så snäll i ridningen, stallet, så go att mysa med och världens skönaste galopp. :love:
 
Jag har verkligen världens underbaraste häst därför att han är en sån perfekt gentleman! Jag kan göra precis vad som helst med honom utan några problem, han ställer alltid upp! Han älskar verkligen att kela och vill helst att jag ska "hålla" i hans huvud när vi myser! Sen att han är min dröm-dressyrhäst att rida och även till utseendet är bara en bonus! :love:
 
Ta och berätta varför ni tycker att era hästar är fantastiska! Så många trådar här handlar om problem där man försöker hitta lösningar, så skriv de ni tycker är så bra med era hästar/medryttarhästar/ridskolehästar osv! :)
Det bästa med min häst är hennes tålamod med mig :love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har haft två hästar som av olika anledningar fått tas bort. Den första var gammal. Det var sorgligt men OK. Hon hade haft ett bra...
2
Svar
26
· Visningar
2 176
Senast: Oknytt
·
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 228
Senast: L(i)FE
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 644
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp