Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

Idiot :mad:
Såna där ska inte få hålla på med djur öht!
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

fasansfullt!!! en sån idiot!
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

Ja vad skall man säga.
Min gamla nestor en människa som jag på den tiden såg upp till något enormt har fått sin dom. En människa som JAG introducerade på denna ridklubb. En människa som JAG hade stort förtroende för o som jag tränat för och köpt hästar av under en period.
2 av hästarna står fortfarande kvar hos mej. Jag älskar dom djupt.
Jag känner mej djupt kränkt över att han beter sig på det sättet samtidigt som det inte förvånar mej. Denna människa är i sina bästa stunder en fantastiskt hästkille. I sitt eget ridhus är han kung, en bättre ryttare finns inte. Men sen kommer demonerna eller vad fan det nu än är över honom kanske är det, det dåliga samvetet, eller kanske skuldkänslor mot något som vi utomstående inte kan påverka.
Ett tu tre förvandlas denna man till en tvättäkta "bully" skriker slår och domederar.
Jag slutade själv att rida och ha med människan att göra efter att ha varit hos honom i perioder. De finns saker jag sett som fick mej att tvivla. Om jag måste ta till hans metoder för att nå toppen. Ja då stannar jag hellre på lägre nivå..
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

*suck*
världen är full av idioter tyvärr..
fattar inte hur man kan göra ngt sånt!:mad:
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

a, fy fan, så kan man bara inte göra med ett djur!
Människan får "låna" en av de finaste varelserna på jorden och så missbrukar en del det, lik förbannat... ja blir så arg!:cry::mad:
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

Hmm, jag rider också min häst rakt in i sargen ibland, som en typ av lydnadsträning men det verkade ju inte vara det han höll på med*morr*:mad:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

Men herregud... vad är det för folk eg.? Antingen är det ridelever som ljuger och hittar på å det grövsta, eller så är det ridinstruktörer som inte verkar ha något hästvett öht.!

Brukar ställa in hästar som idiotskenar i ridhus mot sargen, fast då ställer jag bara så den tvingas vända på huvudet mot väggen... men det låter ju helt sjukt det där... :eek:
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

stackars hästar ! fattar inte hur folk kan hålla på så .
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

Sjuk, borde få smaka samma medicin själv . :@
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

En kompis till mig jobbar på ridskolan där han fanns. Innan det blev åtal och började skrivas i pressen berättade hon om honom och han vidriga sätt mot hästarna och hans hästförsäljning som verkade vara väldigt skum och oärlig. Hon såg inget positivt alls hos honom. Bara att hoppas han blir dömd.
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

hur kan en så sjuk människa bli instruktör :mad:
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

Nog för att man har "nödbromsat" in i sargen ett par gånger, men det här! Nä fy! :mad:
 
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

Allvarligt talat! hur kan man göra nåt sånt??!!:confused: :( Usch....
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Beordrade han att diskmedel skulle hällas i hästens mun?

lånad knapp*

ojojoj, ibland undrar man om det är på skämt... detta låter ju helgalet! :eek:
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Värmlands Folkblad) Näst efter fotboll är ridsporten den mest skadedrabbade sporten i Sverige - och särskilt utsatta är flickor mellan...
Svar
0
· Visningar
727
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Värmlands Folkblad) Det blev en kväll som kusken Peter Cederin sent ska glömma, V65 på Färjestad i går. Under uppvärmningen segnade...
Svar
0
· Visningar
971
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Värmlands Folkblad) Från början skulle Bergsgården vara en hobby för skattekonsulten Nils Magnus Nilsson. Men efter tre år har han...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Värmlands Folkblad) Föreningen Kvarntorps häst- och aktivitetscentrum lämnar över sitt ridhus till kommunen. Orsaken är att pengar...
Svar
0
· Visningar
830
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp