E

emilia_

vilka benskydd rekomenderar du? ( jag har redan en åsikt) skulle vara kul & veta andras.:D

Sv: benskydd

veredus. equipe. eskadron och JW... olika är olika bra på olika hästar.

Eskadron, Veredus och JW är säkert jättebra alla tre:) , men vill man ha ett lite billigare alternativ är catago pro skydden väl godkända;)

Eskadron! Håller hur länge som helst och är snygga. Och ganska billiga.

Jag tycker om eskadrons, bred tryckutjämnande karborreknäppning!

Har veredus oxå men det är bara smala remmar o oelastiska så de känns inte lika bra!

Vill man inte betala så mycket som ett par eskadron kostar så finns ju samma variant ett antal hundralappar billigare bara att det inte står en stor skylt med eskadron på :angel:

PRO riders, likadana som JW men MKT billigare. Såg att de flera toppryttarna hade såna skydd på scandinvaium och dom är "kraftiga", hållbara och snygga.

sen att de inte håller hälften så länge och har betydligt sämmre passform kan vi ju bortse ifrån ...

Säg inte det, jag hade ett par skydd som var ganska lika eskadron till min ponny men kostade sisådär 300-400 kr mindre och dom höll bättre än många eskadronskydd som jag har sett.

Fast när jag har sommarjobbat ska jag ändå skämma bort min häst o köpa eskadron skydd till honom:love:

jag använder bara benskydd vid uteritt och då använder jag eskadron eller veredus.
Sen använder jag ibland veredus piaffe vid dressyr men lindar helst :)

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
904
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
494
Senast: Freazer
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
207
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam