superbusan
Trådstartare
Var det någon som såg trion idag och såg hur det gick till. Plötsligt såg vi en jocky i backen och en häst som springer med avbrutet ben. Det såg fruktasvärt ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
superbusan skrev:Dåligt att dom inte nämnde nåt när det synte så väl.
shady skrev:Förstår det, två på en vecka låter som tre för mkt. Om du förstår vad jag menar. Nä jag tycker att dom inte borde berätta när det händer något. Man har ju inte en aning om hur mkt folk i kretsen runt hästen som sitter och blir jätte ledsna.
Men samtidigt förstår jag er som vill veta. Men hade det varit eran häst, tror jag inte ni tykt det varit bra om dom talat om vitt och brett om vad som hänt. Det är lite av ett vågspel hela tiden.
IrishK skrev:Jag har själv (när jag följde med och snabbjobbade på banan) en unghingst som låg förlamad i en box efter en olycka i en transport(han for över bommen). Han försökte få sig upp och titta på dom andra hästarna och sådär.. han låg där i ett dygn så karensen på en medicin skulle gå ut.. Usch!