Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska jag kika på! Shettisen kan behöva balsam i sitt barrBästa schampot är utan tvekan Fiebings Horse Salon. Det är lite balsam i det också så hästarna blir så mjuka och svanarna behöver knappt pälsglans för att borsta efter tvätt. Min ena har reagerat med knottror på två av Nafs schampon, Pimp my pony och Tea tree & mint. Ingen reaktion alls på Fiebings. Kan tillägga att jag har vita hästar och detta tvättar renare än alla skimmelschampon jag provat.
Visa bifogad fil 129728
Älskar Blue Frost med!Bästa schampot är utan tvekan Fiebings Horse Salon. Det är lite balsam i det också så hästarna blir så mjuka och svanarna behöver knappt pälsglans för att borsta efter tvätt. Min ena har reagerat med knottror på två av Nafs schampon, Pimp my pony och Tea tree & mint. Ingen reaktion alls på Fiebings. Kan tillägga att jag har vita hästar och detta tvättar renare än alla skimmelschampon jag provat.
Visa bifogad fil 129728
Tycker inte det är lika bra faktiskt . Iom att det är blekmedel så blir det inte alls samma mjukhet. Och de blir verkligen rena med det vanliga!Älskar Blue Frost med!