Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna är ju både snygg och smakfull!
Tänker att den skulle smälta in bra i ditt hem som jag tror har en lugn och lite avskalad stil.
Visa bifogad fil 133454
Jag är helt med på det.Hädelse!
Nu jobbar jag visserligen på att få in mer färg och lekfullhet i hemmet men DET FINNS JU GRÄNSER.
Jag förtydligar: Vilken NATURTROGEN gran är finast? Typ 200 cm kanske?
Jag funderar på att ge upp tanken på att släpa in gran i år. Kanske skulle saker och ting vara lite smidigare om vi bara har en gran på vinden att plocka ner varje år den dag som passar bäst.
Har ju konstgran? Är ni nöjda? Vilken ska man köpa?
Ja det tänkte jag också på! Vår konstgran barrade, känns ju väldigt onödigtVi gav upp tanken kring millennieskiftet och sedan dess noll träd inomhus. Mycket smidigt. Men då har vi å andra sidan fullt av granar utanför husknuten som får tjänstgöra även som julgranar där de växer.
Den märkligaste erfarenheten av konstgranar (inte hemma hos mig) är att de varit väldigt noga med att efterlikna det där med barrskräpandet, som många nog helst vill undvika. Plastbarrsflingor verkar sprida sig minst lika bra som naturbarr på golv och rum.