Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lådan/kartongen den svindyra kattigloon är förpackad i. Särskilt om den står mitt i rummet så den är riktigt i vägen.
Ja, som rubriken låter, vilken är den bästa kattigloon enligt dig? Motivera gärna varför
Missia tittade på mig som om jag försökte ha ihjäl henne när jag satte ner en sådan där på golvet Så surt för de är ju jättefina
Haha tänkte precis skriva det, vilken kartong som helst är bättre än allt dyrt matte kan köpa!Lådan/kartongen den svindyra kattigloon är förpackad i. Särskilt om den står mitt i rummet så den är riktigt i vägen.
Hm en sådan där ska jag nog köpa vid nästa beställning!Igloo vet jag inte om den kvalar in som, men mina katter älskar denna sovpåse: https://www.zooplus.se/shop/katt/ka...1_rr&slot=2&exprienceid=4333&strategyid=49190
De ligger i och på den huller om buller, på ett sätt jag inte varit med om under över 20 års kattägande.
Ja, som rubriken låter, vilken är den bästa kattigloon enligt dig? Motivera gärna varför
Ooooh, vill ha!
Hmm, 2836 kr exklusive frakt, njaaa.