orientalkatten
Trådstartare
Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet.
Vad ska man köpa i stället till rimligt pris.
Ska klara 9 kg hösilage.
Vad ska man köpa i stället till rimligt pris.
Ska klara 9 kg hösilage.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, är jätteglad över mina och man har stora synliga fält för namn och glada färger.Påsarna från Hansbo Sport är stora och stadiga! Finns på H**ks.
Ja, de är super! Själv har jag visserligen svarta (tråkig, ja...) men toppen att det finns att välja på!Håller med, är jätteglad över mina och man har stora synliga fält för namn och glada färger.
Visa bifogad fil 141055
Färgen hjälper till när de blåser iväg iafJa, de är super! Själv har jag visserligen svarta (tråkig, ja...) men toppen att det finns att välja på!
Samma här! Vissa av mina påsar har hängt med i minst 15 år av daglig användningJag kör fortfarande med IKEAs. Alla andra är mycket dyrare och kvaliteten verkar vara densamma eller lägre.
Dom nya håller inte länge. Så nu finns bara de gamla rejäla Gekås påsarna kvar. Köpte en förra veckan, gick sönder dag två. Supertunt material.Samma här! Vissa av mina påsar har hängt med i minst 15 år av daglig användning
jag skulle vilja ha stora gröna utan något butiksnamn, finns det ens?
Ja, de mörgröna är fina men så galet sladdriga. Då är de Hööks har från Hansbo väldigt mycket stadigare och rejälare.Ikea hade en limited edition, dock sämre kvalla än dom blå. Jag har typ 15st, fina men några har blivit fransiga.
Hööks mörkgröna är fina trots loggan tycker jag.
Reklamera dem, jag gjorde det och de erbjöd pengarna tillbaka tackade nej men bad dem se över kvalitén istället.Dom nya håller inte länge. Så nu finns bara de gamla rejäla Gekås påsarna kvar. Köpte en förra veckan, gick sönder dag två. Supertunt material.
har 3 andra ikea, bla en mörkgrön, lite smårutig. Hade önskat fler av den. Annars gillar de stora regnbågsfärgade från ikea men hade önskat mer stilrent iblandIkea hade en limited edition, dock sämre kvalla än dom blå. Jag har typ 15st, fina men några har blivit fransiga.
Hööks mörkgröna är fina trots loggan tycker jag.