Bästa höpåsen

orientalkatten

Trådstartare
Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet.
Vad ska man köpa i stället till rimligt pris.
Ska klara 9 kg hösilage.

Jag kör fortfarande med IKEAs. Alla andra är mycket dyrare och kvaliteten verkar vara densamma eller lägre.

De från Strömsbergsgård upplever jag inte lika hållbara som ikeapåsar. Köpte ett helt gäng i höstas och på tre påsar lossnade handtagen ganska fort. Upplever även att det lätt blir revor i dem.
På ett par har ”fållen” längst upp vid öppningen börjat remsa upp sig.
De stora från Strömsbergsgård rymmer lila mycket som en ikeapåse då ikeapåsarna håller för att packas överfulla, men inte de från Strömsbergsgård.
Andra märken har jag inte provat.

Påsarna från Hansbo Sport är stora och stadiga! Finns på H**ks.
Håller med, är jätteglad över mina och man har stora synliga fält för namn och glada färger.
IMG20220414182757.webp

Dom nya håller inte länge. Så nu finns bara de gamla rejäla Gekås påsarna kvar. Köpte en förra veckan, gick sönder dag två. Supertunt material.
Reklamera dem, jag gjorde det och de erbjöd pengarna tillbaka tackade nej men bad dem se över kvalitén istället.
Vill ha tillbaka de gamla :(

Tyvärr inga bra förslag på andra påsar där det får plats 9kg

Liknande trådar

Fritid Som jag förstår går det fortfarande att plocka lingon norröver. Planerar en cykeltur åt det hållet och hade gärna haft en 15 kilo...
Svar
5
· Visningar
339
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: Linda_A
·
Foder & Strö Vi vet ju att hållbarheten på en öppen hösilagebal bara är några dagar i sommarvärme. Det finns studier gjorda på ompressning av stora...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: Lejd
·
Fordon Jag letar ny bil. Jag har hittat en som är intressant. Den har baspaket och en mindre motor, men det gör att jag för samma pris får en...
2
Svar
27
· Visningar
1 146
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar