Bästa håltången

Ise

Trådstartare
Har insett att jag behöver en ny håltång, den gamla gör knappt hål längre😏Men vilken är den bästa egentligen?
Vore tacksamt med lite input!

//Ise

Har insett att jag behöver en ny håltång, den gamla gör knappt hål längre😏Men vilken är den bästa egentligen?
Vore tacksamt med lite input!

//Ise
Överväg hålpipor istället för håltång. Lättare att få bra kraft när man drämmer en hammare ovanpå.
Men det beror så klart lite på vad man ska använda den till, var, och vad man trivs bäst med.

Överväg hålpipor istället för håltång. Lättare att få bra kraft när man drämmer en hammare ovanpå.
Men det beror så klart lite på vad man ska använda den till, var, och vad man trivs bäst med.
Jag har också funderat på det men tror att en håltång ändå blir bättre. Den är lättare att ha med och mer vad jag letar efter, men tack för tipset😊

Tror det kan vara Sprenger som har en håltång som gör att man blir extra stark. Man gör hål hur lätt som helst.

• Gilla
Reactions: Ise

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
616
Senast: Smultron
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
622
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid...
2
Svar
23
· Visningar
416
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025