H

Hallonkvist

Jag skulle vilja ha mer info från er som använt detta en tid till era hästar. Fungerar det som reklamen säger?
Eksemhästar, blir de bättre?
Hur mycket går det år ungefärligen året?
Ja all info som ni anser vara värt att veta. Även negativa upplevelser naturligtvis men endast från er som använder/använt det. Har läst om en dels uttalanden utifrån "skvaller" svängen osv utan att själva provat så dessa inlägg är jag inte ute efter.

Sv: Basiblock

Jag skulle vilja ha mer info från er som använt detta en tid till era hästar. Fungerar det som reklamen säger?
Eksemhästar, blir de bättre?
Hur mycket går det år ungefärligen året?
Ja all info som ni anser vara värt att veta. Även negativa upplevelser naturligtvis men endast från er som använder/använt det. Har läst om en dels uttalanden utifrån "skvaller" svängen osv utan att själva provat så dessa inlägg är jag inte ute efter.

Jag vet om en exsemhäst som blivit bättre av basiblock, han kliar sig inte lika mycket och man & svans växer ut :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
679
Senast: Cattis_E
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 289
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Vår ena hund påbörjade allergiutredning för ett tag sedan. Vi gav henne RC Anallergenic under eliminationsdieten, och har så fortsatt...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: hier
·
Foder & Strö Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 423
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka