Illuzter

Trådstartare
Jag har lite frågor till er som använder basiblock. Hur tycker ni produkten är? Äter hästarna jätte mycket av det eller avtar det efter ett tag? Är det prisvärt? Vad är skillnaden mellan basiblock och Horslyx? Hur har det hjälpt era eksemhästar?

Tack på förhand, från en frågvis.:D
 
Sv: Basiblock

Det skulle jag också vilja veta. Är det ingen som har använt det?
:banana:
 
Sv: Basiblock

Min häst har aldrig varit speciellt intresserad. Slickar lite förstrött på blocket då och då. Så för min del är det nog det billigaste sättet att ge mineraler... Det sägs ju att hästarna äter av det om/när de behöver.
 
Sv: Basiblock

Är det någon som har provat hosrlyx och vilka erfarenheter har ni om det i såna fall?
 
Sv: Basiblock

Är det någon som har provat hosrlyx och vilka erfarenheter har ni om det i såna fall?
 
Sv: Basiblock

Förutom Basiblock kan man även söka på Vitablock, som det hette tidigare.
 
Sv: Basiblock

Har sökt på båda och läst era reflektioner om produkten, men hittar inte så mycket synpunkter om Horslyx. Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter?
 
Sv: Basiblock

Jag kan tyvärr inte, eftersom det är en produkt jag hittills inte provat. Det har jag iofs (vilket bör ha framkommit) valt att inte göra med Vitablock/ Basiblock heller - men detta i det fallet på grundval av den information som lämnats om dem.

Horslyx har jag inte ens läst nåt om. Puttar ändå lite i tråden, det kanske finns andra som vill ge sin åsikt?! :)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 844
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 579
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
619
Senast: Sesca
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 496
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp