Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag bor i staffanstorp eller ja mellan staffanstorp och lund,just nu väntar jag på att få hit mitt sto,jag är nyinflyttad så jag tränar inte för ngn här nere än,men kommer åka över till danmark sen och träna
Jag bor utanför Kristianstad och tränar nu för SS i sjöbo. Långt att åka men har ju inte mycket val. Vill gärna få hit tränare till trakten om vi är tillräckligt många för helgkurser dock.
Hej!
Bor själv i Kristianstad, men nu pluggar jag i Katrineholm...jag pratade med en dam som ska hålla kurser åt Hästveda hållet, hon ska ha ridhus och boxar för kurser, helg och endagars, ev funderar hon på att ta dit tränare me!!
Hon är instruktör inom dressyr men som kommit in på AR, hon har ridit för Bent och ska forsätta med det...kanske nåt att kika in?
Ja Camarguisk ridning heter det mycket riktigt Vi kommer att försöka ta hit någon tränare från Camargue under året 2006 och då är du förstås välkommen!
Vi kommer troligtvis att ta hit M från rörmossen under början av året för att få en kurs i working equitation. WE är ju den internationella tävlingsgren som camarguehästarna tävlas mycket i, och där de rider camarguisk ridning.
Hundavel & Ras Jag ser på dina bilder att de har både kort nos och knipta näsborrar. Så svart på vitt så har du ju inte valt det ena eller det andra...
Islandshäst Min skrutthäst fick i somras ett Fager Nils som vi båda gillar rätt bra. Ett barrell-bett så det är ju inte rakt/oledat men det beter ju...
Ekonomi & Juridik Ja så är det. Sen är jag rädd att min rädsla ska smitta av sig på hösten så jag gör ett problem som egentligen bara var en engångsgrej...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.