barock i norra Skåne?

Sv: barock i norra Skåne?

Va kul!!

var i nordöstra Skåne finns du? och vem tränar du för?

Vill gärna komma i kontakt med dig! Är så sugen på att fortsätta att träna men haär upp är det inte så många som håller på!

Vi kommr i från Kristianstad

Senast ändrad av en moderator:

Va kul!!

var i nordöstra Skåne finns du? och vem tränar du för?

Vill gärna komma i kontakt med dig! Är så sugen på att fortsätta att träna men haär upp är det inte så många som håller på!

Vi kommr i från Kristianstadområdet

jag bor i staffanstorp eller ja mellan staffanstorp och lund,just nu väntar jag på att få hit mitt sto,jag är nyinflyttad så jag tränar inte för ngn här nere än,men kommer åka över till danmark sen och träna :)

Jag bor utanför Kristianstad och tränar nu för SS i sjöbo. Långt att åka men har ju inte mycket val. Vill gärna få hit tränare till trakten om vi är tillräckligt många för helgkurser dock.

Hej!
Bor själv i Kristianstad, men nu pluggar jag i Katrineholm...jag pratade med en dam som ska hålla kurser åt Hästveda hållet, hon ska ha ridhus och boxar för kurser, helg och endagars, ev funderar hon på att ta dit tränare me!!
Hon är instruktör inom dressyr men som kommit in på AR, hon har ridit för Bent och ska forsätta med det...kanske nåt att kika in?

Jag är absolut med om ni ska ordna nåt!!
Har två hästar jag kan bistå med:)

Nu längtar jag tills mina praktik veckor börjar så jag kan flytta ner hästarna...verkar ju hända lite mer där nere än här uppe om man säger;)

Skulle även vilja testa den ridningen som du håller på med!
Camargue ridning?! hette det nåt sånt?

Ja Camarguisk ridning heter det mycket riktigt :) Vi kommer att försöka ta hit någon tränare från Camargue under året 2006 och då är du förstås välkommen!
Vi kommer troligtvis att ta hit M från rörmossen under början av året för att få en kurs i working equitation. WE är ju den internationella tävlingsgren som camarguehästarna tävlas mycket i, och där de rider camarguisk ridning.

Liknande trådar

Ridning Min erfarenhet är att hästar som är svåra att sko också är lite knepiga i ridningen kanske inte svåra men i alla fall inte några helt...
Svar
8
· Visningar
511
Senast: Oknytt
·
Fritid Jag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes...
2
Svar
31
· Visningar
1 950
Ridning Hej! Oavsett vilken häst jag rider så är jag typ nära att trilla av varje gång vid uteritt. Eller trillar av. Alltså är de vanligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 136
Senast: Sesca
·
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama