Barnrum före och efter!

_Yggdrasil_

Trådstartare
Före och efter bilder önskas!
Vi har nu bott i vårt hus sen i September och vår dotter fyller ett år på fredag. Så vi bestämde att nu är det dax att göra i ordning hennes sovrum!

Innan såg det ut såhär:angel::o
20109534.jpg


Nya tapeter:
20109532.jpg


Skojjade till Garderobsdörren lite för den var SÅ tråkig innan:
20109533.jpg


Så just nu jagar jag utdragsäng och lite annat smått och gott för att kunna färdigställa det lilla rummet:love:
 
Sv: Barnrum före och efter!

Jag tycker det blev jättefint! Garderobsdörren var skitsnygg! Målat själv?
 
Sv: Barnrum före och efter!

Jag har Photoshoppat blommorna, skrivit ut dom i snugga färger och sen klippt ut och klistrat :) Lite omstädigt var det allt men jag är väldigt nöjd med resultatet :)
 
Sv: Barnrum före och efter!

jättefint=)

Nova har samma gröna färg på sina väggar och en likadan taklampa=)

Tycker garderobsdörren va skitsnygg=)

Nova va 8 månader när hon fick eget rum...

Men det krävdes en flytt för det, annars hade hon nog bott i vårat rum fortfarande=)

Fast vi målade om ett rum i förra lägenheten till henne redan innan hon va tillverkad, men längre än så kom vi inte=)
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 442
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 213
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 592
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 720
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp