- Svar: 11
- Visningar: 1 932
När Åsa Carlsson från Bashult utanför Jönköping kom hem från sitt nattskift i måndags morse möttes hon av en makaber syn. I hagen låg barnens ponny Alinda död och någon hade skurit bort både öra och öga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När Åsa Carlsson från Bashult utanför Jönköping kom hem från sitt nattskift i måndags morse möttes hon av en makaber syn. I hagen låg barnens ponny Alinda död och någon hade skurit bort både öra och öga.
Vilken del av landet?Min vän hade tydligen besök i sin hage natten till igår med. Hon hörde en bildörr och grindöppningstråden var inte hakad i stolparna (den översta var och de två andra satt fast i den översta). Hästarna skärrade men ingen skada på hästarna. Hon har informerat polisen.
Fy... Var? Bor hon nära hagen?Min vän hade tydligen besök i sin hage natten till igår med. Hon hörde en bildörr och grindöppningstråden var inte hakad i stolparna (den översta var och de två andra satt fast i den översta). Hästarna skärrade men ingen skada på hästarna. Hon har informerat polisen.
Strax utanför Jönköping någonstans mot Nässjöhållet tror jag det var.Vilken del av landet?
Fy... Var? Bor hon nära hagen?
Men är det nån i trakten då som fått för sej nåt? Hästen i trådstarten var ju också i Jönköpingstrakten..Strax utanför Jönköping någonstans mot Nässjöhållet tror jag det var.
Hon bor skapligt nära hagen, tror det är en byggnad som skiljer hennes stuga och hagen åt.
Men är det nån i trakten då som fått för sej nåt? Hästen i trådstarten var ju också i Jönköpingstrakten..
Ja, jag tror ju att det här är någon följare till idioterna i Frankrike, inte att den kommit hit. Men samtidigt så tror jag det är omöjligt att bara hålla informationen i stallen, den som gör det vill ha uppmärksamhet och med FB, insta m fl medier så sprids det snabbt ändå.På ett sätt är det inte jättebra att dom går ut med sån här info, som tex i Frankrike. Det ger sjuka personer idéer dom kanske inte skulle ha fått om dom inte läst om det. Kanske skicka ut privat info till stallen istället så dom kan ha koll utan att sjuka personer får idéer.