barn underbara fantasi :-)

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma74

Trådstartare
Sonen berättade just att han hade sett en råtta ute när han lekte igår... jag frågade hur stor den var (trodde mer på att det var en mus eller sork) och han sa "såhär stor" och måttar upp en halvmeter mellan händerna... som han snabbt ändrar till "nej såhär" och krymper den till 1 dm istället, han fortsätter att berätta att den hade rosa svans med bruna cirklar och kroppen var rosa med svarta ränder... :rofl: pussgurkan :love:
 
Sv: barn underbara fantasi :-)

Det är härligt med kreativa ungar! :love:
Selma har så mycket fantasier ibland så jag blir gaaalen... :p Och hennes tre låtsaskompisar (Morscha, Kallsa och Röschebösch :eek: ) är ju jäääättebra att skylla på när man gör nåt dumt :smirk:...
 
Sv: barn underbara fantasi :-)

Naturligtvis är det låtsaskompisarna som gör nåt dummt, vad trodde mamma för nåt??? ;)
 
Sv: barn underbara fantasi :-)

Jag hade en låtsaskompis som hette Mats Sheppard och han och jag var datorprogrammerare. Oj oj oj vilka storverk vi uträttade :angel: :rofl:
 
Sv: barn underbara fantasi :-)

Hittills har ingen av mina ungar haft låtsaskompis, vilket jag tycker är lite synd... :idea: de skyller väl på varandra då de hittar på hyss :angel: -för det gör dom!

Däremot älskar vår 3½åring att vara hund... vilket kan vara ganska enerverande emellanåt..:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 958
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp