Barn själva hemma?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Barn själva hemma?

Ja, så uppfattade jag också han s lugn när jag kom hem, att det kom av hans ensamhet. Han uppskattar än idag en stund av total ensamhet, där han kan sortera lite bland dagens intryck!
 
Sv: Barn själva hemma?

Jätteintressant att läsa allas svar. Då är jag inte alldeles galen som tänker mig att han ska klara korta stunder själv iaf. Självfallet ska jag inte åka iväg långt bort men det vore ju rätt skönt för både honom och mig om han slapp följa med och handla mat som han tycker är dödstrist *s*
 
Sv: Barn själva hemma?

Oftast växer ungarna med ansvaret och tycker att det är ganska skönt att få vara lite ensamma hemma, sen känenr man ju sina egna barn bäst, hur mycket man kan ge dem ansvar för:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 744
Övr. Barn Sedan en tid tillbaka är vår snart åttåriga son extremt konfliktsökande i hemmet. Det är alltså med mig och hans far som dessa bråk...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
13 352
Senast: Imogen
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 548
Senast: Lhas
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 965
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp