B
bloss
Jag har funderat på att sko av mina två islänningar och gå en kurs i barfotaverkning. Reaktioner på att ha hästarna barfota? Något speciallt med att ha islänningar barfota? Jag vill ha svar av personer som är insatta i hur barfotaverkning fungerar. Är det någon som vet någon som är kunnig i barfotaverkning i Ängelholmsområdet som jag kan få hjälp av?
Sen hade jag bara en liten fråga. Mina hästar nöjer sig med att äta gräs trots att det är slutet av oktober månad. De får hö men de rör inte det. De äter lite morötter vid sidan om betet men annars vill de inte ha något. Visserligen är hagen stor men jag trodde att det skulle vara så lite näring i gräset nu att de skulle vilja ha hö. Vad tror ni?
Sen hade jag bara en liten fråga. Mina hästar nöjer sig med att äta gräs trots att det är slutet av oktober månad. De får hö men de rör inte det. De äter lite morötter vid sidan om betet men annars vill de inte ha något. Visserligen är hagen stor men jag trodde att det skulle vara så lite näring i gräset nu att de skulle vilja ha hö. Vad tror ni?