N
Nellis
Det går inte att starta datorn i normalt läge, då något har blivit fel (jag är HELT oskyldig till detta, men åker ändå på reparationen då jag gillar utmaningar!!). Jag har kört scandisk, defrag och systemåterställning i felsäkert läge och försökt starta om, dock utan resultat. Har gått tillbaka så långt som till mars 2003 med systemåterställningen, men inga ändringar är gjorda får jag till svar. Finns nåt annat sätt än "hjälpen" för att komma åt gamla systemfiler??
Får felmeddelande att windows inte kunde starta ordentligt varför jag bör starta om i felsäkert läge (nåt annat går ö h t inte), eller meddelande om inträffat skyddsfel. Maskinen låser sig helt och det enda som går att göra är att dra ur sladden och börja på nytt.
Så nu ser jag bara ett råd, och det är att ladda in windows ME på nytt. Kommer detta att läggas "ovanpå" den gamla versionen, så att allt arbete finns kvar?? Eller kommer datorn att sopas ren och endast winME finns där??
Har OEM-versionen om detta spelar nån roll....
Nån som vet??
Får felmeddelande att windows inte kunde starta ordentligt varför jag bör starta om i felsäkert läge (nåt annat går ö h t inte), eller meddelande om inträffat skyddsfel. Maskinen låser sig helt och det enda som går att göra är att dra ur sladden och börja på nytt.
Så nu ser jag bara ett råd, och det är att ladda in windows ME på nytt. Kommer detta att läggas "ovanpå" den gamla versionen, så att allt arbete finns kvar?? Eller kommer datorn att sopas ren och endast winME finns där??
Har OEM-versionen om detta spelar nån roll....
Nån som vet??