Banangröt

Sv: Banangröt

men hur röd blir han?
jag blir röd och kliig av all mat men speciellt "barnmat" jag får på mig som får sitta ett litet tag... ketchup blir jag helt rödfläckig av... men det är ganska vanligt och om det bara går bort så är det nog bara överkänslighet...
 
Sv: Banangröt

Illröd med utslag, inte små knottror utan lite större utslag. Ser nästan ut som blåsor, men där är inget vatten i dem. Det försvinner på ca 10 min och därefter är han helt normal i huden igen.
 
Sv: Banangröt

Det är nässelutslag han får, det ser helt enkelt ut som när man bränner sig på nässlor.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 302
Senast: Celinehenn
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 290
Hästhantering Hej! Har en unghäst som jag promenerat en del med (då han inte är tillräckligt gammal för ridning än). I våras gick det väldigt bra och...
Svar
3
· Visningar
1 343
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 528
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp