Baltic parade?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare sandrabjelkelov
  • Startdatum Startdatum
S

sandrabjelkelov

Är det någon känd hingst och vad har han tävlat i för grenar?

MVH/ Sandra

Sv: Baltic parade?

Jag är hyfsat säker på att min kompis har en avkomma efter honom. Har hört att han ska vara lite svår i temperamentet. Men det är inget mer än något jag har hört. Hennes häst är iaf rätt trevlig.
/C

Okej, har försökt hittat nå fakta om honom men inte hittat så mycket, men sett mycket avkommor efter honom.

Okej, endel säger att han har ett jobbigt lynne osv, svårt och veta vad som stämmer.

såg en uppvisning med honpm för bara några dagar sedan...
coolare häst får man leta efter, visst det ligger mycket träning bakom men han är super fin och verkar vara en mycket trevlig häst

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Baltic Cup är början på en röd tråd för tryggt internationellt tävlande i hoppning. 12 – 16 juni har ungdomar i olika åldrar chans att...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
959
Senast: Freazer
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: MJLee
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka