Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men på den tiden jag var det så tvättade jag efter stallvistelse (ibland undantag om jag var ledig dagen efter).Rider du? Dvs är du i stallet varje dag?
Jag har två balsam och inget mer.I dagsläget är billigt shampo den enda produkt jag någonsin använder, så att ha både shampo, balsam, tvättbalsam, gelé samt glidmedel (hur pinsamt motbjudande känns inte glidmedel i sammanhanget ) innebär inte en förenkling för mig.
Mitt hår får alltid självtorka (varav några timmar i handduk). Fungerar utmärkt.På den där hemsidan rekommmenderade man även en viss hårtork, men mitt hår får alltid självtorka. Funkar inte det med balsammetoden?
Det blev betydligt bättre för mig. Kompletterar jag ibland med mjällschampo från apotek (Selsun, Fungoral) försvinner det helt.*KL*
Läst lite om den här metoden men aldrig vågat prova då jagf har tendens att få mjäll emellanåt (och kliande hårbotten) ngn som provat som har mjäll? Hur funkar det?
*kl* kanske redan nämnts, men orkar inte läsa alla sidor.Vad har Ica för sista schampo,tvättbalsam och vårdande balsam? Med vårdande schampo menar ni då att det ska sitta kvar?
*kl* kanske redan nämnts, men orkar inte läsa alla sidor.Vad har Ica för sista schampo,tvättbalsam och vårdande balsam? Med vårdande schampo menar ni då att det ska sitta kvar?
Hmmmm,men tipsa om något märke Ica har..Tänkte på en sak till,jag använder ju ett typ av balsam nu som ska stanna kvar i håret,alltså man ska INTE skölja ur det.Men något sådant ska man inte använda när man kör med b.m eller?
Det beror på vad det innehåller. Leave-in kan man absolut använda, det är innehållet som är det viktiga.jag använder ju ett typ av balsam nu som ska stanna kvar i håret,alltså man ska INTE skölja ur det.Men något sådant ska man inte använda när man kör med b.m eller?