Balkonggolv?

I

iggy

Hej,

Jag har ett litet dilemma, som jag tänkte att någon här kanske kunde hjälpa mig med. Postade den här i senior också, men kanske får mer tur här!

Det är nämligen så att jag blivit med balkong. Och en fin sån. Men med ett förfärligt betonggolv. Detta vill jag göra något åt. Det blir så kallt, och fult annars...

Har kolla på såna här: http://www.clasohlson.se/Product/Pro...spx?id=2047157

Men det blir så dyrt, plus att eftersom min balkong är "sne", eller inte helt rektangulär blir det en jäkla massa sågande och pusslande.

Är det någon som vet ett enkelt, funktionellt och billigt sätt att täcka ett balkonggolv, så det inte blir så kallt?

Behöver verkligen inspiration, så snälla hjälp mig!

Sv: Balkonggolv?

Kan inte se länken du gav..

Men så här hade iallafall vi på vår gamla balkong

P1010075.jpg

Lite lyxigare variant med trä, men finns billigare i plast (olika färger) på alla möjliga ställen. Annars så funkar en vanlig trasmatta (hade vi i början).. Om det känns kallt kan man ju ha dubbla:)

Kunde inte heller se länken.
Men en billig variant för en sned balkong kan vara att köra med konstgräs. På rusta finns det både grönt, svart och grått.
Enkelt att skära och mysigt att gå på också. Kanske inte lika lyxigt som trall dock, men ett alternativ :)

Nu har jag lite stor balkong, så gräset fick täcka själva ytan där man sitter. Men gömmer lite av det fula betonggolvet i alla fall :)
http://4.bp.blogspot.com/_rqWs_u6Vw3w/SDPhIQgV0dI/AAAAAAAAAK4/_GrjABHWdPY/s1600-h/IMG_2777.JPG

Senast ändrad:

Vad fint det var på balkongen, den ser ut att vara lika stor (eller liten..) som min. Men en fråga, vart köpte du/ni hyllan? Är på jakt efter en liknande :)

Tack:)

Vi köpte den på IKEA.. Tror det var en Albert eller Ivar hylla..
Det är vi som har betsat den sen för att matcha golvet och de övriga möblerna:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka