Balinesbarn

Malin L

Trådstartare
Igår kom våra efterlängtadebalinesungar!
Fem stycken blev det och Saga, mamman var duktig som alltid.

Kull4bilder_207092212.jpg

DSCF0111mail.jpg

Sv: Balinesbarn

Tack:).
Det kan bli, brun, choklad, blå, lila röd, crememaskade hanar.
Honorna kan bli brun, blå, choklad och lillapaddor samt röda el creme Ungarna kan bli både tabby och solida.

Jag tänkte precis fråga vad det blir för färger, men sedan insåg jag att det kanske inte är läge än :angel:

Är det en BALxBAL-parning?

Igår kom våra efterlängtadebalinesungar!
Fem stycken blev det och Saga, mamman var duktig som alltid.

men gud va söta och verkligen jättefin mamma! Ska titta på balinesbebeisar nästa vecka, får se om någon av dem hamnar här sen *hoppas*, tycker det verkar vara en jättemysig ras :)

Ja de är underbara :).

Nu är de små balineserna två veckor gamla. Ursäkta att bilderna är lite suddiga.

Hona
Nr1kull40710064cut.jpg

Hane
Nr2kull4071006cut.jpg

Hona
Nr3kull40710065cut.jpg

Hane
Nr4kull40710066cut.jpg

Hona
Nr5kull407100614cut.jpg

så himla söta kissungar, mamma ser väldigt stolt ut :D
det borde hon vara också, jisses så underbara barn :)

man hade kunnat lura i mig att de var ett tills nu alldeles okänt djur.... hur söta som helst men väldigt olika "vanliga" kissebebisar!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
418
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
185
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka