Bakom mina solglasögon

Gammeln

Trådstartare
Skulle önska att denna värmebölja aldrig tar slut. För nu är det gött att leva. Nästan alla brudar går ju så lättklädda att huvudet på en snurrar flera varv. Man blir uppsnurrad :crazy:. Att sitta på en uteservering med en kall öl i nävenen en kväll med typ 22 grader och bara spana genom solglasögonen på allt som går förbi, diskret så det förslår för med solglasögon märker inte folk vad jag spanar på:p ...........ah, kan man ha det bättre?

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 361
Senast: Alexandra_W
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: Fille
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
32 204
Senast: yennork
·
Träning Efter mitt långa uppehåll beslutade jag mig ganska nyligen för att skaffa mig en medryttarhäst i syfte att hitta tillbaka i egen takt...
Svar
16
· Visningar
1 655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka