BitterAss
Trådstartare
Min ena häst, ej längre aktiv som tävlingshäst men har gått som ridhäst på heltid sen i somras, ställer inte bakdelen under sig. Gick knappt att sko i veckan, fick agera stöd när hö skulle skos då han inte pallade att ta stöd på vä bak. När vä skoddes vibrerade hela låret & knäet skakade efteråt. Vä bak är oxå rejält galligt!!
Igår hade jag tänkt mig ut på en liten ridtur men lag ner de tankarna när jag lagt sadeln (bomlös) på ryggen. Han ställde sig som en fånghäst & trampade av & an. Kände över manke ( liten arg reaktion), längs med rygg & över kors. Liten reaktion vid SI leden men inte så att det skulle vara ngt.
Vä fram reagerade han vid gaffekbandsfästena.
På måndag ska klinik tid beställas, men någon här som har en teori? är det tjall på bak knäna månne?
Igår hade jag tänkt mig ut på en liten ridtur men lag ner de tankarna när jag lagt sadeln (bomlös) på ryggen. Han ställde sig som en fånghäst & trampade av & an. Kände över manke ( liten arg reaktion), längs med rygg & över kors. Liten reaktion vid SI leden men inte så att det skulle vara ngt.
Vä fram reagerade han vid gaffekbandsfästena.
På måndag ska klinik tid beställas, men någon här som har en teori? är det tjall på bak knäna månne?